Menarik Di Busuk.org ~~

Saturday, January 5, 2013

Biji Aprikot Mencegah Kanser-250GM RM30 FREE POS


BIJI APRIKOT(APRICOT SEEDS) RAWATAN ALTENATIF DAN PENCEGAHAN KANSER



BIJI APRIKOT -MERAWAT DAN MENCEGAH KANSER

Biji Aprikot amat berkhasiat dan ia adalah makanan kaum Hunza dipendalaman yang bebas dari kanser, sihat, lanjut usia sehingga lebih 120 tahun...
Antara nutrient yang banyak terdapat pada biji aprikot ialah enzim Amygdalin atau Laetrile atau disebut Vitamin B17 yg merupakan smber semulajadi ug terbukti merawat kanser. Tugas B17 ini hanyalah memusnahkan sel asing dan mengeluarkannya melalui pembuangan air. Selain dari kanser ianya boleh merawat Kencing Manis, Jantung & Kardiovaskular,Darah Tinggi,Radang Paru-Paru,Asthma,
Alahan,Resdung,Autoimmune SLE,Menghilangkan keputihan,Senggugut,Kolestrol,
Jerawat,Menghaluskan kulit bagi wanita, Melawaskan pembuangan air besar,Thyroid dan Mengecutkan tumor.

APA KATA PAKAR-PAKAR BIOKIMIA MENGENAI VITAMIN B17? .
Huraian:
Dr Ernesto Contreras, Oasis of hope Hospital : Beliau telah berjaya merawat 100,000 lebih pesakit kanser menggunakan Vitamin B-17.

Menurut Dr Philip E . Binzel, Pakar Kanser, Ohio, Usa : “B17 bahan alam semulajadi yang terdapat di dalam pemakanan nitrilosides ini boleh memusnahkan sel-sel kanser serta menyuburkan sel-sel bukan kanser”.

Dr . Micheal Tait, Fountain of Life Clinic, Gold Coast, Australia : “Kanser adalah penyakit metabolic … terdapat bukti kukuh bahawa pengurangan vitamin B-17 daripada makanan harian kita adalah penyebab utama seseorang mendapat kanser”.

Dr Dean Bur , Pakar Kanser dari Jerman yang mengkaji secara terperinci : “Dibawah mikroskop kami masukkan B17 keatas sel kanser, kami melihat bahawa sel-sel kanser itu mati dengan cepat sekali”.

Dr Kanematsu Suguira, Penyelidik Kanser terkenal di dunia : “B17 adalah ejen anti barah paling berkesan yang pernah diujinya”.

Dr Ernest Kreb Jr, Pakar Biochemist, Pengasas Vitamin B15 dan B17: “B17 adalah harapan utama dan terakhir di dalam terapi kanser”.

Dr Hans Nieper, Pakar Kanser dari Jerman Barat : “Setelah melebihi 20 tahun bekerja sebagai pakar , saya mendapati vitamin B17 jauh lebih baik mahupun pencegahan. Saya berpendapat bahawa tiada lain melainkan Vitamin B17 yang dapat mengawal semua jenis kanser”.

“Tidaklah ALLAH menurunkan sesuatu penyakit, melainkan DIA menurunkan ubat baginya” - Ibnu Maajah.

Biji Aprikot BERKUALITI TINGGI  dijual dalam kuantiti:250gm,500gm dan 1kg.(Harga dijamin murah) Untuk harga boleh hubungi:0195517713/0124487155                          

HARGA:
1KG- RM90 (TERMASUK POS LAJU)
250GM -RM30 (TERMASUK POS LAJU)
500GM -RM55 (TERMASUK POS LAJU)

PEKEJ TRIAL:100GM -RM10.00 (TIDAK TERMASUK POS UNTUK PAKEJ INI)

ALSO: like FB: qisanni's Faves atau email:qis_anni@yahoo.com :) 




-

0 comments:

Post a Comment

Followers