Menarik Di Busuk.org ~~

Monday, January 7, 2013

BUAH ZURIAT ATAU BUAH ADAM HAWA BANTU IBU YANG INGIN HAMIL

JOM KITA BACA SEDIKIT SEJARAH BUAH NI.....
BUAH ZURIAT ATAU BUAH ADAM HAWA juga dikenali dengan nama saintifiknya ATILEA FUNI FERA.   Dikatakan berasal dari Brazil dan banyak dijual di Mekah.    Kebaikan buahnya ialah ianya dikatakan sebagai ikhtiar kepada pasangan untuk mendapat zuriat.  Selain dari itu ianya dikatakan dapat melegakan sakit2 lenguh badan.







1 biji RM12
4biji  FREE POSTAGE SEMENANJUNG SHJ
DIGALAKKAN PENGAMBILAN BERSAMA SERBUK DEBUNGA KURMA

πŸ‘πŸ»menguatkan rahim
πŸ‘πŸ» merawat masalah keputihan πŸ‘πŸ» merawat darah rendah πŸ‘πŸ» melancarkan peredaran darah πŸ‘πŸ» meningkatkan kualiti sperma πŸ‘πŸ» melawaskan keluarnya darah haid.. πŸ‘πŸ» haid teratur πŸ‘πŸ» merawat tiub tersumbat πŸ‘πŸ» darah tinggi πŸ‘πŸ» kencing manis πŸ‘πŸ» merawat sakit dan lenguh sendi.. mengandungi πŸ‘πŸ» mengecutkan ketumbuhan fibroid πŸ‘πŸ» elemen zat besi yang tinggi mempunyai kadar antioksidan yang tinggi dan ianya mungkin menjadi penyebab dalam menyumbang kesuburan seseorang

CARA MAKAN BUAH ZURIAT  
Ada beberapa cara yang di sarankan oleh mereka-mereka yang telah mencuba iaitu :- 
Cara Pertama 
Beberapa rakan arab memberitahu caranya dengan menggunakan sudu di ketuk-ketuk sekitar buah zuriat ( tak perlu di belah ) dan kita ibaratkan seperti kita sagat/kikis buah ini menjadi serbuk dan di makan begitu sahaja ataupun di campur bersama susu. 
Cara Kedua 
Oleh kerana buah ini juga di gelar buah adam dan hawa, maka ada yang merebus dua biji buah ini sekali gus. Buah di belah kepada dua, dan di ingatkan buah ini keras dan memerlukan keupayaan yang kuat untuk membelahnya. Rebus biji dan isirungnya sekali,sehingga air bertukar warna seakan-akan teh. Dan di sarankan di minum selama 44hari atau sehingga mengandung. Diminum suami isteri dan boleh direbus berulangkali sehinggalah air rebusan itu bertukar warna menjadi putih kembali baru di ganti dengan buah yang baru. 

(Boleh diminum pada bila-bila masa sahaja,malah buah ini juga kalau dia gosok-gosok ke sendi-sendi kita yang sakit,Insya Allah akan terasa kelegaannya) 

Antara Surah yang boleh di amalkan semasa meminumnya ialah Surah Al-Imran ayat 38 & Selawat ke atas Nabi S.A.W (3 x)



 - 3 BIJI BUAH ZURIAT RM30
BERMINAT PM ME @ 0195517713















1 comments:

  1. Terima kasih atas perkongsian info ini, Baru-baru ini ibu saya ada bawa balik dari Mekah untuk diberikan kepada biras yang masih tidak punya cahayamata setelah 4 tahun berkahwin.. Tapi malangnya ibu terlupa nak tanya cara guna buah ni pada yang menjual. Dengan info ni dapatlah saya share pula dengan biras .

    ReplyDelete

Followers