Menarik Di Busuk.org ~~

Monday, August 10, 2015

L-CAR 9000 SUPER DIET SLIM MURAH -MEMBANTU MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN CEPAT DAN BERKESAN RM30

L-CAR 9000 SUPER DIET SLIM
1 BOTOL/30KAPSUL/RM30
0


wsp/sms 012 448715

Dah bermacam macam produk anda cuba untuk kurus TETAPI  tidak berjaya....
 sudah banyak habiskan duit dihabiskan untuk kurus... Kini dengan L-CAR 9000 .  Pasti mengubah penampilan anda kembali. Product ini diimport oleh Thailand.

JOM CUBA ...L-CAR 900K sangat MENAKJUBKAN !!!! berbangding pil/ubat kurus yang lain. Bukan sahaja menolong anda untuk kurus kerana kegemukan boleh menyebabkan anda mendapat bermacam macam penyakit 
FUNGSI:
Membakar lemak secara berlebihan
Membakar karbohidrat
Membakar GULA yang berlebihan

3 fungsi yang penting untuk membantu anda mencegah/mengelak risiko mengundang penyakit seperti jantung, darah tinggi, kencing manis dll.

Kebiasaan pil pelangsing badan mengandungi L-CARNITINE 500-2500mg sahaja, tetapi dengan L-CAR 9000, Kandungan L-CARNITINE dengan dos yang amat tinggi iaitu 9000mg, Ia amat sesuai bagi mengatasi masalah obesiti "TEGAR".

Kesan ia dapat dilihat dalam masa seawal 1-3 hari dengan perubahan pada badan akan merasai lebih ringan dan lebih FIT. Pastikan minum air kosong dalam kuantiti 3 liter sehari kerana Produk L-car sangat kuat. Bagi yang tak suka minum air kosong tidak diGALAKKAN mengambilnya.

Tidak sesuai dan tidak digalakkan bagi yang mempunyai penyakit kronik seperti darah tinggi,asthma,jantung,diabetes,alergik, gastrik dan lain2  , ibu hamil, kanak2 .....kesesuaian bergantung bepada tahap badan masing-masing.

CARA PENGAMBILAN: 
1 biji 15-30 Minit sebelum sarapan dan 1 biji 15-30 minit malam sebelum tidur. 

DISARANKAN AMBIL 1 KAPSUL PERINGKAT PERMULAAN


0 comments:

Post a Comment

Followers